Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Thursday, 13-Nov-2008 22:06
JALAN-JALAN CARI MAKAN
Restoran AM Tarbush

Makanan Arab selera Malaysia

Tempat: Langgar (aku tak ingat nama jalan, yang aku ingat jalan ke Kubang Kerian dari KB, sebelah
kiri. Dekat Kolej PTPL.

Tukang masaknya seorang ustaz berkelulusan Sarjana Muda Syariah dari al-Azhar. Orang lain pergi Mesir belajar syariah, usuludin, bahasa arab, medic dll. Tapi ustaz ni belajar masak arab sekali. Balik jadi tukang masak. Tak macam orang lain yang sibuk nak jadi guru especially guru J-Qaf. Kalau tak dapat jadi guru menganggur la depa tu, takde usaha lain. Tahniah ustaz. Nanti buka restoran sendiri.



Depan restoran



Antara menu utama


Dalam restoran. Masa aku makan orang tak ramai. Bila aku habis makan, nak keluar berduyun-duyun datang.


Nasi bukhari & lain-lain menu. Malam tu aku makan berdua dengan bini aku, habis RM30. Mahal gila!


My beautiful wife poses before the meal.


Dah kenyang makan, posing depan restoran pulak. Rosak diet bini aku hari ni semata2 nak makan nasi bukhari arab.

© Pidgin Technologies Ltd. 2016