Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Monday, 3-Mar-2008 02:18
Happy Time Together
Kenangan bersama anak-anak di Tok Bali

Spt yang anda semua tau (tengok entry yg lepas2), seorang anak aku kat Ipoh dan seorang lagi kat Pasir Puteh, Kelantan. Sesekali bila aku dan isteri balik kampung kami bawak anak-anak berjalan.



Sulaiman nak terjun kolam kat D'Bali Riverine Resort. Skrg Sulaiman pantang jumpa kolam renang, pasti nak terjun. Semenjak dia mandi kat swmming pool kat Perdana Resort dulu, dia tak boleh nampak kolam. Sayangnya kolam renang kat D'Bali Riverine Resort ni belum siap lagi.


Anas yang padai bergaya. Bila mama dia nak ambik gambar, pandai dia angkat tangan. Posing la kononnya. Tapi dia comel kan? Posing la macamana pun tetap comel.



Tepi muara sungai.


Anas dengan mama. 2-3 bulan sekali jumpa mama.



Kat Restoran Ikan Bakar Pak Su Leh. Tengah lapar ni.

© Pidgin Technologies Ltd. 2016