Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Tuesday, 1-Jan-2008 10:23
Diskriminasi
Ini tak adil

Masa aku bawak Anas ke Midvalley Megamall dulu bersama isteri aku, kami terpaksa tukar lampin Anas. Dan ini la yang aku jumpa kat tempat tukar lampin dalam Jaya Jusco.

Kita selalu dengar wanita memekik, melolong, menjerit dll yang sewaktu dgnnya bila ada diskriminasi terhahadap mereka. Juara pekik, lolong dan jerit ni sapa lagi kalau bukan si mamak Shahrizat Jalil tu (aku pernah salam dgnnya masa kat sekolah dulu. Dah dia hulur tangan, tak sambut kan nanti malu la dia).

Tp bagaimana dgn yg ni? Tidakkah ini diskriminasi terhadap lelaki. Ingat semua orang pompuan pandai tukar lampin anak ke? Berapa ramai lelaki yg tukar lampin anak kat luar sana, termasuk aku? Bini aku bukanlah tak pandai buat, tapi dia wanita yg secara naturalnya lemah. Dan aku kena la tolong, lebih-lebih lagi di luar rumah mcm kt tempa2 mcm ni. Kalau kat rumah boleh je dia buat.

Aku tak peduli. Aku masuk je tempat tu bantu bini aku tukar lampin anak. Sebenarnya bini aku takut buat sorang2. Takut jatuh anak. Kat rumah lain, luas. Ni tempatnya sempit.










Sharizat, tolong perbetulkan perkara ni!

Atau sediakan bilik serupa untuk bapa dan org lelaki yang bawa anak!

© Pidgin Technologies Ltd. 2016